Voorstel Samenwerking


EPDM Solutions -  25/06/2019


Een stap voor stap voorstel om je klantenbestand
de komende zes maanden te groeien

Michiel Rondelez

Je Spreekt met Michiel Rondelez

Als we nog niet aan elkaar zijn voorgesteld, mijn naam is Michiel Rondelez. Ik ben zoekmachine specialist en eigenaar van Bluehippo.

Dit document werd gemaakt om:

  • Uit te leggen wat het belangrijkste doel is tijdens een 6-maandelijkse samenwerking
  • Jouw inzicht te geven in het werk dat wordt uitgevoerd en het denkproces erachter
  • Een nauwkeurige tijdlijn te laten zien van het werk dat we zullen uitvoeren
  • Jouw informeren over de investering die vereist is om dit project te starten

SALES.

De primaire focus voor dit project is om het aantal sales die jouw website nu genereert te verhogen.
Om dit te bereiken dienen we het project onder te verdelen in 3 categorieën


3 Categorieën om je Sales te ↑

SEO On-Site

Dit houdt in dat zoekmachines met één blik precies begrijpen waar jouw website over gaat.

60% van project


Backlinks

Een backlink is een verwijzing van een andere webpagina naar jouw website.

30% van project

Conversie

Conversie optimalisatie zorgt ervoor dat bezoekers eenvoudiger en sneller overgaan tot een gewenste actie (bv. offerte aanvraag)

10% van project

Je hebt misschien ook gemerkt dat 80%-90% van onze strategie betrekking heeft op zoekmachine-optimalisatie, of 'SEO', zoals we dit in dit voorstel zullen noemen.

Wat is zoekmachine optimalisatie?


Zoekmachine optimalisatie of SEO (Search Engine Optimization), is het optimaliseren van een website om het aantal bezoekers dat de site ontvangt van zoekmachines te verhogen. 

Wij richten ons vooral op de populairste zoekmachine, namelijk Google.
Goed voor zo'n +- 96% van het totale marktaandeel (Bron: Statscounter).


Inzoomen op: de zoekresultaten


Met advertenties betaal je Google rechtstreeks wanneer iemand doorklikt naar jouw website.

Vervolgens worden de "organische resultaten" getoond. Google Mijn Bedrijf-vermeldingen maken hier een belangrijk deel van uit bij lokale zoekopdrachten.

Bij het tonen van organische resultaten:

  • Wordt er niet betaald per klik
  • De beste websites worden gekozen (volgens Google)

Click-through rate is het aantal mensen dat doorklikt naar jouw website uit het totale aantal zoekopdrachten. Hoe hoger je website geranked staat in Google., hoe meer kliks jouw website zal ontvangen.


Inzoomen op: Het Google Algoritme...

Ranking Factoren: Google Mijn Bedrijf

  • Google My Business Signals (Proximity, categories, keyword in business title, etc.) 25.12%
  • Link Signals (inbound anchor text, linking domain authoirty, linking domain quantity, etc.) 16.53%
  • Review Signals (Review quanitity, review velocity, review diversity, etc.) 15.44%
  • On-Page Signals (Presence of NAP, keyword in titles, domain authority, etc.) 13.82%
  • Citation Signals (IYP/aggregator NAP consistency, citation volume, etc.) 10.82%
  • Behavioral Signals (Click-through rate, mobile clicks to call, check-ins, etc.) 9.56%
  • Personalization 5.88%
  • Social Signals (Google engagement, Facebook engagement, Twitter engagement, etc.) 2.82%

Ranking Factoren: Organische Zoekresultaten

  • Link Signals (Inbound anchor text, linking domain authority, linking domain quantity, etc.) 27.94%
  • On-Page Signals (Presence of NAP, keywor in titles, domain authority, etc.) 26.03%
  • Behavioral Signals (Click-through rate, mobile clicks to call, check-ins, etc.) 11.5%
  • Google My Business Signals (Proximity, categories, keyword in business title, etc.) 8.85%
  • Citation Signals (IYP/aggregator NAP consistency, citation volume, etc.) 8.41%
  • Personalization 8.41%
  • Review Signals (Review quanjitity, review veolicty, review diversity, etc.) 6.47%
  • Social Signals (Google engagement, Facebook engagement, Twitter engagement, etc.) 3.47%

Zoekwoorden Bepalen


Voordat we aan één van de drie hierboven beschreven categorieën (on-page, backlinks, conversie)  kunnen beginnen, moeten we de zoekwoorden bepalen die de hoogste ROI zullen genereren . 

Een zoekwoord verwijst naar de zinsdelen waarnaar uw potentiële klanten waarschijnlijk zullen zoeken.

Hieronder ziet u enkele zoekwoorden die we voor u hebben geselecteerd. Dit kan worden gewijzigd en / of uitgebreid voordat de campagne begint.

Keywords

Keywords

dakwerken roeselare

dakherstellingen roeselare

dakwerken izegem

dakrenovatie izegem

dakisolatie roeselare

dakwerken rumbeke

daktimmerwerken west-vlaanderen

dakwerken west-vlaanderen

dakrenovatie roeselare

dakwerken ardooie

zolderrenovatie hooglede

dakwerken meulebeke

renovatie ledegem

dakwerken lendelede



Het is belangrijk dat we focussen op diensten / producten die de hoogste ROI generen voor jouw bedrijf.

>